پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261730
افزايش 11 درصدي ترددها به سمت چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1402/01/04 17:04:45
نمایش : 590
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به مسافرت‌هاي نوروزي ترددها به سمت استان ۱۱ درصد افزايش داشته است.
روح‌الله غلامي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز اظهار کرد: امروز مورد خاصي در محورهاي مواصلاتي استان مشاهده نشد.

وي تصريح کرد: علي‌رغم اينکه همچنان سامانه‌هاي ناپايدار در اين استان حاکم هستند انتظار مي‌رود مسافران و هم‌استاني‌ها موارد ايمني و هشدارهاي کارشناسان مربوطه درخصوص عبور از جاده‌هاي استان مدنظر داشته باشند.

غلامي افزود: همچنان تردد سهل و رواني در جاده‌هاي استان برقرار است و مسافران درصورت وقوع مورد خاصي مي‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمايند.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: مسافران براي تردد در استان آخرين اطلاعات مربوط به راه‌ها را پيگيري کنند.

وي بيان داشت: با توجه به اينکه مسافرت‌هاي نوروزي درحال انجام است تا به امروز ۱۱ درصد ترددها به سمت استان افزايش داشته است.

غلامي گفت: با همت راهداران تردد رواني در گردنه‌هاي شهرستان کوهرنگ برقرار است و راهداران در اين محل‌ها مستقر هستند اما مسافران نوروزي همچنان تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند چون فضاي زمستاني بر استان است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html